Dzień niepodobny do dnia ;-)

Dzisiaj też był upał, a ja śmigałam po ogrodzie w nowym kapeluszu i za nic sobie miałam słońce i wysokie temperatury. Nastrój też bajeczny, syn wkrótce zawita w ojczyźnie i już planujemy wizyty w Borkowie :-) Może wszystko co dzieje się z nami, to jednak bardzie sprawa umysłu niż ciała?

Po tej jakże głębokiej myśli ;-)))) czas przejść ad rem.

Dzień zgodnie z planem spędzony na skarpie nad rzeczką. Zaczęłam w piątek, dokończyłam dzisiaj. To jest trudny kawałek ogrodu, który powstał po listopadowych melioracjach ;-) nad rzeczką. Wtedy była skarpa ziemna, potem próby obsadzenia, potem  koncepcja pół na pół, czyli ja plus natura, a potem skarpa zarosła :-(

Ale to zarośnięcie miało sens o tyle, że mogłam sobie wybrać z tego buszu to, co mi pasuje, a resztę oczyścić. Efekty są takie:










  Powoli do celu ;-)

A teraz uroda moich samosiejek

Krwawnice dopiero zaczynają swoje popisy. Będzie ich mnóstwo, a wszystko dary łąki i to jest zaleta ogrodu łąkowego. Tu akurat to krwawnica jest na rabacie, bo ja pieczołowicie wykopuję te jej bulwki z miejsc, gdzie nie chcę jej mieć i sadze po swojemu.



 Ślaz na bogato w tym roku ;-)

Jeszcze pierwszy liliowiec



I wreszcie powodzenie z Czerwonym Baronem ;-)


Czekam na chłodną środę ;-)

Komentarze

  1. Wyraźnie widać, że radość uskrzydla - wkład pracy olbrzymi, efekty niesamowite! Bardzo ciekawa jestem widoku tego miejsca pod koniec lata; chyba jednak dopiero w następnym roku rośliny bardziej się rozrosną?
    A ślazy zawsze mi przypominają wiejski ogród z dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle jestem ciekawa tego widoku za jakiś czas ;-) No nie jest to łatwe miejsce, też myślę że może za rok będzie lepiej. Niestety susza bardzo szkodzi nawet tutaj, gdzie generalnie jest niby sporo wody w gruncie.
      Co do ślazów - mam ich w tym roku mnóstwo. To jest dla mnie prawdziwa zagadka przyrodnicza - skąd one, skoro wcześniej prawie ich nie było?

      Usuń
    2. Czyli ślazy polubiły Twój ogród i chcą się rozmnażać :-)

      Usuń
    3. Oby tak było, są wyjątkowo śliczne.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty