Róże i inne kwiatki

Upalne dwa dni. Nawet udało mi się coś tam zrobić, ale głownie spędzałam czas w stawie w towarzystwie lilii, ptaków i bażantów. Trochę zdjęć też jest, bo bogactwo różanego ganku nie pozwalało nie utrwalić takiego widoku. Wszystko rośnie bujnie, bo dzięki bobrom nie mam problemu z suszą. Zrobiły tamę na wprost mojej działki, rzeczka wylała, woda w strumieniach i stawie po brzegi, wszystko lekko wilgotne, ale w normie. Rabaty nie są zalane, jedynie nie wysychają na pieprz. I jak tu nie kochać bobrów?

Do tego coś buszowało po ogrodzie w nocy. Nie słyszałam nic, ale rano zbierałam rzeczy z ganku po całej działce. Jeden klapek wyniesiony aż pod bramę, ręcznik w rabacie, ławy nad ogniskiem umorusane błotem. Na pewno nie ludzka istota, natomiast nie mam pomysłu, jaki zwierz chciał nosić moje klapki ;-)

A zatem róże i inne kwiatki





Bardzo lubię nachyłka. Nie jest to może jakiś wyszukany kwiatuszek, ale czyż nie cudny:-)
 

Zapomniałam, że mam żółtą rutewką ;-) To była jedna z pierwszych posadzonych.

Dęby czerwone

Smotrawa zwleka z otwarciem pąków, a motyle krążą.


I na koniec to, co mi wpadło w obiektyw








Ten żar widać na zdjęciach. Niestety końca tej pogody nie widać, a u mnie cienia nadal jednak jest jak na lekarstwo. Staw i bobry są wybawieniem ;-)


Komentarze

  1. A jednak masz żółtą rutewkę, dobrze im u ciebie, moja nadal nie kwitnie, choć ogromna. Fajnie, że bobry są sprzymierzeńcami. A nocny gość, ciekawe co to za zwierzak był;). Miała zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bobry u mnie akurat robią dobrą robotę, ale jak wiemy, czasem jest to wielki problem. Ja im zostawiła spory kawałek mojego terenu do ich dyspozycji. Może dlatego nie mam problemu.
      A co do nocnego gościa, to podejrzewam młode liski. Znajoma ciągle szukała ogrodowych butów, aż zrobiła specjalną skrzynię do ich chowania. Kiedyś wieczorem wypatrzyli, jak lis biega z butem w pysku ;-)
      Muszę chyba zaplanować nocne czuwanie z aparatem, by zobaczyć, czy to liski.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty