Wesołego świętowania 2021/2022



Komentarze

  1. Zdrowych i Spokojnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojmych, pogodnych Świąt życzę.
    Ładnie masz w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie też Wszystkiego !
      Jestem pewna, że też masz ładnie :-)

      Usuń
    2. Dziękuje
      Przyjemnego spędzania Świątecznego czasu w dobrym zdrowiu życzy Krysia

      Usuń
    3. Krysiu dziękuję, Tobie też wszystkiego NAJ!
      Zdrowia i ogromnych radości z ogrodu oraz jak najwcześniejszej wiosny :-)

      Usuń
    4. Odzywaj się częściej ;-) U mnie sporo odwiedzin w 'ciszy', chyba ludziska mnie nie lubią ;-))))

      Usuń
  3. Krysiu, wszyscy świętami byli zakręceni;). Teraz już normalność się zaczyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi! Dobrze że już po, mnie świętowanie męczy i nudzi. Ale było nawet fajnie ;-)

      Usuń
    2. Teraz czas na świeże kwiaty i szampana! No może dobre wino musujące, wytrawne i leciutkie, dobre z mandarynkami, lodami i tiramisu ;-)

      Usuń
    3. Wszystko w moim guście:)...mam nawet lody, a co;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty