2022

 


życzy Krystyna Debra Milewska

Komentarze

  1. No właśnie! cudownych samych! przepiękne róże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :-) Róże miały być tylko białe, ale jak zobaczyłam te kolorowe z falbankami, nie mogłam ich nie mieć. Pięknej pogody cały rok, tej atmosferycznej i tej ducha :-)

      Usuń
  2. Krysiu również życzę cudownych dni, radości z ogrodu i zdrówka, buziolki:)
    Piękna kartka różana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko Tobie też wszystkiego Naj! Choroby kijem odpędzaj, ciesz się cudnym ogrodem i swoim udanym życiem :-)

      Usuń
    2. A kartka różana, bo świeże kwiaty w wazonach to mus na Nowy Rok.

      Usuń
  3. I ja dołączam się do noworocznych życzeń. Samych radości, zdrowia i wszystkiego co najlepsze życzę.
    Za maila podziękowałam; nie wiem, czy widziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale barwnie i radośnie! Nie da się nie uśmiechnąć od ucha do ucha :)))
    I jeszcze raz życzę Krysiu dużo zdrowia i satysfakcji z tego niesamowitego ogrodu; położonego w tak pięknym otoczeniu. Dla mnie jest to łąkowy ogród wtopiony w środowisko, czyli pełna koegzystencja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty zimą to zawsze taki efekt ;-)
      Dziękuję. Czekam wiosny jak nie wiem jak ;-)))))

      Usuń
    2. Ja też:):). Ale, jak teraz parę dni było ciepłych, już sobie działałam w ogrodzie, pod nóż poszły byliny i hakonki. Od razu mi lepiej się zrobiło i jakoś werwa wraca:).
      W domu mam tylko storczyki, bo one jakoś dają radę, skrzydłokwiaty- te stale wykańczam, chyba wywalę i będę tylko świeże kwiaty wstawiać:)

      Usuń
    3. O jak super! Popracować w ogrodzie też bym chciała, ale ostatnio to deszcz pada i chociaż ciepło, to trudno z domu wyjść.
      Ja mam hoje, a to są rośliny żelazne i bardzo dekoracyjne. Storczyki u mnie nie dają rady, dostałam kiedyś sporo, ale padły mi bardzo szybko.
      Miłego długiego weekendu, bo to jednak do poniedziałku świętowanie.

      Usuń
    4. U nas nie, tylko czwartek odsapka, a tak leci normalna praca.
      Wieje u nas okrutnie.

      Usuń
  5. Piękne kwiaty!!!
    I ja pozostawiam serdeczne życzenia noworoczne dla Ciebie i Twoich gości.
    : -)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty