Roślinki przyjechały !

Niezawodna szkółka, wspaniale opakowane roślinki, wszystkie zdrowe i dorodne. Ślaz piżmowy dokupiony  tuż przed wysyłką też jest. Nie było go w ofercie, ale dostałam powiadomienie, że się pojawił. Zamówienie już poszło, ustaliłam dodatkowe rośliny telefonicznie i są. Kupuję tu od lipca 2019 roku, sadzonki zawsze są zdrowe i poza kilkoma egzemplarzami wszystko rośnie wspaniale. 

Oto dzisiejsza porcja zieloności

Kordylina do donicy z supermarketu ;-)

Ślaz piżmowy bardzo dorodny

Po porażce ze ślazówką liczę na te krzaczki. Poza tym liatry, dziewanny, bodziszki te same co już rosną, tylko liliowce nowe - 'Norton Orange'.

 

Dzisiaj odpoczywam w domu. W poniedziałek definitywnie przesadziłam z pracą w pełnym słońcu.  Poza tym mogłam od razu rozpakować przesyłkę, podlać sadzonki, a tak czekałyby w pudle do wieczora, co przy obecnej pogodzie byłoby niedobre.

Dodam jeszcze, że wyłączyłam możliwość komentowania. Czasem źli ludzie dają się we znaki tylko po to, by komuś dokuczyć. Nie wiem, po co komu to?

 


 


 

Komentarze

Popularne posty