Bardzo listopadowy grudzień

 Listopad był jednak nietypowo październikowy, zielony i kolorowy. Grudzień nastał szary, bury i bardzo bardziej listopadowy ;-) Do tego dzień dzisiaj jak wywleczony z podziemi, zimny, wietrzny i niestety, wbrew prognozom bez odrobiny światła. Zaplanowałam Borków na dzisiaj, a że to już DWA TYGODNIE! minęły, nie zmieniłam planu.

Poza tym miałam słoninę do zawieszenia, domek do postawienia, grzyby do posadzenia ;-)))) czas było działać. Słonina wisi, ale najpierw smutne widoki po całości


Nie doczekałam się gości i ciekawa jestem co zastanę za tydzień. Na tarasie w stolicy też zawiesiłam, ale jak wróciłam z Borkowa, był już tylko sznurek ;-)

Grzyby rosną, domek stoi




Jak berberysy urosną i posadzę kolejne, wtedy będzie to jakoś wyglądało. Teraz jest smutno i pusto.

A widoki wokoło mało zimowe, takie bure.

Zwiozłam drewno na domki dla owadów, warsztat gotowy. Drewno celowo jest takie spatynowane, by domek wyglądał, jak by miał wiele lat.



Jak zawsze działam w warunkach domowych. Tu nie ogranicza mnie czas, ani pogoda. Te długie grudniowe dni wykorzystam na wykreowanie nowego projektu. Tym razem w nieco mniejszej skali, niż wiaty na narzędzia, ale za to mam nadzieję, że uda mi się zrobić coś ciekawego. Nie zebrałam ani szyszek, ani traw, kleju nie mam, ma być domek dla owadów, a nie pułapka na nie.

Czy się uda? Mam czas, materiały i narzędzia. Pozostaje jedynie praca i cierpliwość.

 



Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem działalności stolarskiej i przygotowania sprzętowego. A ogrodowe cudeńka przemiłe, wpasowują się w zieleń i jesienną szarość urozmaicają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne podziękowania za odwiedziny i miłe słowa. Narzędzi mam dużo więcej ;-) bo np. bez piły łańcuchowej w takim ogrodzie jak Borków nie dałabym rady nic zrobić. Dekoracje ogrodowe są dla mnie równie ważne, jak rośliny, woda, ścieżki, etc. Wszystko razem tworzy charakter miejsca. Te ogrodowe cudeńka - jak piszesz - są mi bardzo bliskie, wyszukane na giełdach staroci, u ciekawych producentów.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty