Nowe rdzewiaczki :-)


Zamówiłam nowe dekoracje ! 
No tak! Trudno się oprzeć tym rdzawym ptaszkom od mojej ulubionej firmy :-)

Zamówiłam tylko dwa - dzięcioła i ptaszka na łopacie, ale przyjechała cała Wielkanocna Rodzina. Taka to firma, że każde zamówienie to zawsze całe mnóstwo extra gratisów.  Tak było w grudniu przed świętami i teraz znowu. Na razie zamieszkały na nieco zbyt łysym tarasie, ale do Piątku będzie tu trochę roślin.

Oto moje nowe cuda obok tych kupionych i podarowanych wcześniej.




Dzięcioły i ptaszyna na łopacie pojadą do Borkowa 


Róża pomarszczona się zieleni, chabry rosną, poza tym niewiele bo jednak zbyt zimno. Teraz mam zające :-)


Edycja: duże zmiany na moim tarasowym wybiegu ;-)

Tekowe mebelki! Szlifowane i bez żadnych zabezpieczeń.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty