Rdzawy domek

 Do Borkowa w tym tygodniu nie jeżdżę, to zakupy zimowe do ogrodu robię. Taka rekompensata za brak wiejskich widoków. Kupiłam karmnik dla ptaków w kształcie domku. Jak dzisiaj przyjechał, od razu zamówiłam drugi. Takie to cudo!


 Przymierzyłam na tarasie i już tam zostanie, stąd drugi zamówiony do Borkowa.

 

Domek ma solidny stojak i w Borkowie będzie stał na nowej berberysowej rabacie, na tarasie stoi sobie wśród traw.


Ma za towarzystwo inne rdzawe ozdoby. Serduszka wiszą od dawna, dzisiaj doszły nowe, gratisy od sprzedawcy.



Korten jak żaden inny materiał podoba mi się po prostu aż za bardzo ;-)


Komentarze

  1. Ach!!! Domek piękny. Dziękuję za link do sprzedawcy i dziękuję za informację o kortenie - nie wiedziałam :)
    Wycofałaś pierwszą część a zaczęłam sobie ją czytać :) I jest ops... Uwielbiam czytać takie blogi. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ta firma robi rzeczywiście unikalne rzeczy. Korten to niby stara sprawa, a jednak ogrodowo dopiero od mniej więcej dwóch lat zdobywa amatorów ozdób w takim stylu. Nie każdy to lubi.
      Link do pierwszej części jest z zakładce o góry. Tam też jest link do blogu z Młocin i blogu w wszystkim. Ja mam tych blogów sporo, tylko te 3 są aktywne.
      Jeszcze raz dziękuję za wizyty i tyle dobrych słów.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty